logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۹۶۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دهیار روستای خوش خدابنده خبر داد:

بهره‌برداری از وسائل بازی روستای خوش خدابنده

بهره‌برداری-از-وسائل-بازی-روستای-خوش-خدابنده
دهیار روستای خوش بخش سجاسرود خدابنده گفت: فاز اول پروژه نصب و جانمایی وسائل بازی در روستای خوش با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 50 میلیون ریال به بهره‌‎بردای رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق علی اکبرپور با اشاره به عملکرد دهیاری روستای خوش از بخش سجاسرود شهرستان خدابنده اظهار کرد: عملیات جدول‌گذاری معابر با هدف بهسازی، زیباسازی، هدایت آب‌های سطحی و بالابردن بهداشت عمومی در روستای خوش آغاز شده است و حجم این پروژه هزار متر است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از دیگر اهداف پروژه جدول‌گذاری معابر، بهبود عبور و مرور و افزایش سطح کیفی و ساماندگی معابر است افزود: جدول‌گذاری معابر به ترتیب اولویت در چهار نقطه روستای خوش انجام می‌شود.

دهیار روستای خوش بخش سجاسرود خدابنده ادامه داد: این پروژه حاصل تلاش وجیه‌اله بیگدلی مدیر کل امور روستائی زنجان و بیت‌اله حقی بخش‌دار تلاشگر سجاس و کارشناسان  فنی و امور مالی دهیاری‌های بخش و اعضای شورای اسلامی و سایر همکاران پر تلاش این حوزه است و از همه عوامل تشکر ویژه دارم.

اکبرپور افزود: وجود وسائل بازی و امکانات تفریحی و رفاهی در روستاها و در پارک‌ها ارتباط مستقیمی در بالابردن روحیه و ایجاد حس نشاط و شادابی در کودکان و نوجوانان دارد و به همین منظور دهیاری و شورای اسلامی روستای خوش در حوزه زیباسازی در جهت نصب و جانمایی وسائل بازی جدید پلی‌اتیلن و سایر وسائل بازی و ست ورزشی و تجهیزات کردن آن اقدام کرده است.

وی ادامه داد: فاز اول پروژه نصب و جانمایی وسائل بازی در روستای خوش با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 50 میلیون ریال به بهره‌‎بردای رسید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر